Prekių pristatymas ir grąžinimas
×
Filtras

PREKIŲ PRISTATYMAS

Pristatymo būdai ir kaina:

– Užsakant prekes galite pasirinkti šiuos pristatymo būdus:

– Atsiimti prekes mūsų sandėlyje, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo patvirtinimo, kad užsakymas „Paruoštas atsiimti“ ir jį galima atsiimti adresu: Sodybų 7A, Vilnius LT-02121;

– Gauti prekes pasinaudojant Venipak kurjerio paslaugomis*.

– Prekių pristatymo mokestis nurodomas užsakymo pateikimo metu. Jei užsakymo suma didesnė nei 50€, prekės pristatomos nemokamai. Kitu atveju, pristatymas kainuos nuo 3,99€*.

*Į Kuršių neriją prekės nėra pristatomos. Jei vis tik pageidaujate tartis dėl prekių pristatymo į Kuršių neriją, susisiekite “Kontaktai” skiltyje nurodytais kontaktais ir gausite atskirą pristatymo paslaugos pasiūlymą.

*Prekėms, kurių ilgis didesnis nei 2m (pvz. profiliai) taikomas papildomas pristatymo mokestis.

Pristatymo terminai:

– Jeigu prekė yra mūsų sandėlyje, įsipareigojame ją pristatyti per 1–4 darbo dienas.

– Jeigu prekės mūsų sandėlyje nėra ir ji pažymėta kaip užsakomoji prekės numatomas pristatymo terminas nurodomas prie pasirinktos konkrečios prekės, bei užsakymo patvirtinimo laiške išsiųstame Jūsų nurodytu el. paštu.

– Pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti tik tada, kai gaunamas apmokėjimas už prekes ir jų pristatymo paslaugas.

– Išimtinais atvejais prekės pristatymas gali vėluoti, dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju Jūs būsite nedelsiant informuoti, kad suderintume prekių pateikimo sąlygas.

– Jeigu užsakymą sudaro ne viena prekė, o pasirinktos prekės turi nurodytus skirtingus pristatymo terminus, Pardavėjas pasilieka teisę prekes pristatyti vienu metu, kartu su preke, kurios pristatymo terminas iš gamintojo yra ilgiausias.

Prekių priėmimas:

– Prekių pristatymo arba atsiėmimo metu, kartu su prekes pristačiusiu ar perduodančiu asmeniu privalote patikrinti siuntos būklę (ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista), prekių asortimentą, kiekį ir kokybę.

– Pastebėjęs siuntos ir/ar prekės išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių asortimento ir/ar kiekio neatitikimus, privalote apie tai pažymėti prekes pristačiusio ar perduodančio asmens pateiktame siuntos pristatymo patvirtinime (PVM sąskaitoje-faktūroje, krovinio važtaraštyje ar kitame analogiškame dokumente) bei surašyti ir kartu suprekes pristačiusiu ar perduodančiu asmeniu pasirašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės pažeidimų/neatitikimų aktą.

– Neatlikus šių veiksmų dalyvaujant prekes pristačiusiam ar perduodančiam asmeniu - neturite teisės reikšti pretenzijų dėl siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimų, prekių asortimento ir/ar kiekio neatitikimų.

– Be pastabų pasirašius siuntos pristatymo patvirtinimą (PVM sąskaitą-faktūrą, krovinio važtaraštį ar kitą analogišką dokumentą), laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių asortimentas, kiekis ir kokybė atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas.

– Jei prekių pristatymas neįvyko (pvz. pristačius prekes Jūsų nurodytu adresu, paaiškėjo, kad pristatymo adresas nurodytas klaidingai arba nurodytu adresu nerastas nei pirkėjas, nei kitas prekes priimantis asmuo ir pan.), kurjeris susisieks su Jumis ir suderins naują pristatymo laiką, tačiau už pakartotinį prekių pristatymą turime teisę pareikalauti apmokėti papildomo pristatymo mokestį.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

– Įsigytas prekes gali grąžinti tik fiziniai asmenys, juridiniams asmenims papildoma grąžinimo garantija nėra taikoma.

– Kokybiškos užsakomosios prekės kurios buvo užsakomos, modifikuojamos arba gaminamos pagal individualų užsakymą negali būti grąžinamos.

– Prekę galite grąžinti tik tais atvejais, jei grąžinama prekė atitinka šiuos reikalavimus:

– Prekė yra nenaudota, nesurinkta (jeigu pateikiama nesurinkta) nesugadinta ir nepraradusi savo vertės;

– Prekės pakuotėje esančios komplektuojančios dalys yra nepanaudotos, supakuotos originaliose pakuotėse ir pilnos komplektacijos;

– Prekė grąžinama toje pačioje pakuotėje ar pakuotėse (įskaitant originalią gamintojo pakuotę ir papildomą pakuotę, jeigu tokia buvo), kaip ir buvo pristatyta. Pakuotės gali būti pakitusi tik tiek, kiek nusidėvėjo transportuojant prekes, bei kiek buvo būtina norint išpakuoti ir apžiūrėti prekę t.y. tinkamai atidaryta ir nesuplėšyta.

– Grąžinamas kokybiškas prekes turite pristatyti kurjeriu (apmokėdami grąžinimo išlaidas) ar įteikiant asmeniškai, adresu: Sodybų 7A, Vilnius LT-02121.

– Jei grąžinamos prekės buvo nekokybiškos arba netinkamos naudoti, grąžinimo išlaidas apmokėsime mes. Tokios prekės taip pat gali būti tvarkomos ar keičiamos naujomis.

– Kartu su grąžinama preke turite pateikti užpildytą prašymo formą dėl prekės grąžinimo/keitimo (jame nurodydamas grąžinamą prekę ir savo banko sąskaitą, į kurią turi būti pervesti pinigai už grąžinamą prekę) bei pirkimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą).

– Gave grąžintas prekes jas apžiūrėsime ir jeigu grąžinamos prekės neatitinka reikalavimų, t.y. buvo pažeistos, panaudotos, sugadinta pakuotė ar prekinė išvaizda, pasiliekame teisę tokių prekių nepriimti arba už prekes gali būti grąžinta iki 80 proc. sumos.

– Grąžinus kokybišką prekę sumokėti pinigai bus grąžinami ne vėliau kaip per 14  kalendorinių dienų. Prekių pristatymo mokestis grąžinamas jei jis buvo taikomas pateikiant užsakymą su sąlyga, kad grąžinamos prekės atitiko grąžinamų prekių reikalavimus.

Daugiau informacijos galite rasti: Pirkimo - pardavimo taisyklėse.